دسته‌بندی نشدهیوگا

۵ روش افزایش قد بعد از ۲۵ سالگی بدون استفاده از دارو

کوتاهی قد یکی از معظل هایی ست که در افراد زیادی دیده می شود. یکی از بارزترین مشکلات افراد کوتاه قد کمبود اعتماد به نفس می باشد که کمبود اعتماد به نفس در برقراری ارتباط با افراد دیگر شخص را دچار مشکل می کند و کمتر کسی رابطه ی مستقیم قد و ارتباطات را متوجه می شود.در این مقاله سایت ایران تناسب با ارائه راهکار هایی بدون دخالت دارو و مواد شیمیایی روش افزایش قد را به شما عرضه میکند.

۵ روش افزایش قد

رژیم غذایی

رژیم غذایی مناسب، یک روش افزایش قد موثر :

غذاهای زیادی هستند که با خوردن انها بدن به خوبی تغذیه می شود و هر چه که غذاهای مفید تری به بدن برسد باعث رشد فیزیکی شخص میشود.

خوردن غذاهایی همچون ماهی، جگر، تخم مرغ، غذاهای دریایی، حبوبات ،غلات (مخصوصا نخود)، شیر، نوشیدن اب کافی در طول روز و مخصوصا خوردن غذاهایی که دارای ویتامین دی کلسیم و روی هستند و ورزش های مخصوص(کششی) در افزایش قد در سن نوجوانی، بعد از بلوغ و میانسالی مناسب می باشند.

تاثیر خواب در افزایش قد:

خواب کافی یک روش افزایش قد می باشد که در افزایش یا کاهش قد تاثیر مستقیمی دارد ، میزان خواب مناسب بین ۸ تا ۱۱ ساعت می باشد. با رعایت کردن میزان خواب مناسب هورمون رشد افزایش پیدا کرده و باعث افزایش قد شخص می شود.

عدم استفاده از سیگار،قلیان و مشروبات الکلی:

یکی از فرهنگ های اشتباه و رایج مردم استفاده از سیگار، قلیان و مشروبات الکی می باشد.مصرف دخانیات و الکل علاوه بر آسیبی که بر سلامت شخص وارد میکند باعث کند شدن رویه افزایش قد نیز میگردد. بنابراین اگر خواهان قد بلند و کشیده ایی هستید باید به به این مورد دقت بیشتری داشته باشید.

ورزش یوگا
روش افزایش قد
انجام ورزش های کششی :

همانطور که در پکیج افزایش قد گفته شده یک روش افزایش قد ،انجام ورزش های کششی مثل رساندن انگشت های دست به انگشت های پا در حالت نشسته می باشد که باعث کشش ستون فقرات شما میشود که در افزایش قد شما موثر می باشد و دقت کنید که انجام دادن ورزش های افزایش قد با یکبار انجام هیچ تغییری در قد شما به وجود نمی اورد و باید به صورت مداوم و حرکات اهسته انجام شود. در غیر اینصورت بدن شما با مشکلاتی مواجه میشود و نتیجه ی دلخواه را در طولانی مدت دریافت نخواهید کرد.

پیشنهاد مطالعه : روش های افزایش قد با ورزش و یوگا

عادت هایی که روی افزایش یا کاهش قد موثرند

عادت هایی برای افزایش قد بعد از بلوغ و نوجوانی وجود دارد که انجام انها باعث تاثیر در اندام شما میشود که متعاقبا باعث افزایش قد شما هستند. عادت هایی مثل راست نگه داشتن کمر، جلو دادن سینه ها و راست نگه داشتن سر در راستای کمر صاف. افرادیکه زمان های زیادی پشت صندلی هستند باید توجه داشته باشند که صندلی و وسایل ها متناسب با ارگونومی بدن انها باشد و اگر وسایل ها متناسب با ارگونومی بدن انسان نباشد باعث قوز شدن کمر شخص میشود و در کوتاه دیده شدن فرد اثر میگذارد. همچنین در سایت ایران تناسب میتوانید از پکیج روش افزایش قد استفاده کنید تا از ورزش های مناسب و روش های کاربردی تر برای افزایش قدتان بهره ببرید.

در این مقاله راهکارهایی برای افزایش قد گفته شده که با انجام منظم و طولانی مدت این راهکارها می توانید قدتان را افزایش دهید و همچنین با تهیه پکیج افزایش قد ما روش های بیشتر و کاربردی تری را یاد خواهید گرفت و با داشتن قدی بلند میتوانید لذت داشتن اعتماد به نفس را تجربه کنید و حس بهتری از حضور در جامعه داشته باشید. برای تهیه پکیج افزایش قد روی دکمه زیر کلیک کنید

پکیج افزایش قد

 

به این مطلب امتیاز بدهید
در حال ارسال
نظرات کاربر
3 (2 رای)
امتیازات نظرات 0 (0 امتیاز)
برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال ارسال

*

code

دکمه بازگشت به بالا
بستن