دسته‌بندی نشدهیوگا

روش های افزایش قد با ورزش و یوگا + آموزش به صورت قدم به قدم

روش های افزایش قد با ورزش و یوگا

در این مطلب قصد داریم بهترین روش های افزایش قد با ورزش و یوگا را به شما معرفی کنیم ، با ما همراه باشید

ورزش یوگا چیست؟

یوگا یا مدیتیشن ورزشی است که با استفاده از حرکات جسمی، به جسم و روح انسان نظم و ارامش خاصی می بخشد و برای یکسان سازی افکار نیز مناسب می باشد. برخی از تمرینات یوگا برای افزایش قد نیز موثر می باشند. تمرین های یوگا با تاثیر گذاشتن بر روی هورمون های افزایش قد میتواند تا حدی قد شخص را افزایش دهد. سایت ایران تناسب با استفاده از کارشناسان حرفه ایی تغذیه و تناسب اندام پکیج افزایش قد را اماده نموده که در افزایش قد در تمامی سنین قابل استفاده می باشد و نتایج بسیار خوبی را به شما ارائه می دهد.

روش های افزایش قد با یوگا
روش های افزایش قد با یوگا

روش ورزش سلام بر خورشید برای افزایش قد

یکی از روش های افزایش قد ،که در ورزش هایی که در یوگا برای افراد توصیه می شود ورزش سلام خورشید است. ورزش سلام خورشید باید با شکم خالی انجام شود و علت نام این ورزش این است که این حرکات یوگا باید در زمان طلوع خورشید انجام شود.

مراحل انجام ورزش سلام بر خورشید

ورزش سلام بر خورشید که یکی از ورزش های یوگا می باشد به عنوان یکی از روش های افزایش قد استفاده می شود

  1. برای انجام تمرین سلام خورشید یوگا صاف بایستید و پاهایتان را جفت کنید
  2. ارنج هایتان را در کنار پهلو هایتان قرار دهید و کف دست هایتان را به هم بچسبانید و کمی فشار دهید.
  3. پس از سه ثانیه دست هایتان را به ارامی جدا کنید و به سمت پایین و در راستای بدنتان قرار دهید و عمل دم را انجام دهید.
  4. سپس دستانتان را بالای سرتان بیاورید و سر را به سمت بالا بگیرید و بازدم کنید.
  5. دوباره دست ها را در کنار بدن قرار دهید؛ خم شوید، دست ها را روی زمین قرار دهید و سر روی ساق پا قرار بگیرد.
  6. دوباره نفس عمیق بکشید، کمر را کمی بالا بیاورید تا شکل بدنتان شبیه عدد ۸ بشود.
  7. باسن را پایین اورده تا زانو ها در شکمتان جمع شوند و پاهایتان را جفت کرده و به سمت عقب پرتاب کنید.
  8. وزن خود را روی نوک انگشتان پا و دست ها قرار دهید به صورتیکه بازو تا ارنج در کنار پهلو ها باشد و ارنج تا مچ دست صاف باشد و کف دست روی زمین باشد تا تکیه گاهی برای ایجاد تعادلتان شود.
  9. سپس ارام به به زمین نزدیک شوید و کمر و سر خود را بالا اورده و دست ها را کاملا صاف روی زمین نگهدارید و مچ پاها به سمت بیرون روی زمین قرار دهید و تا جایی که میتوانید بالاتنه ی خود را به سمت عقب ببرید.
  10. دوباره بدن خود را در همان وضعیت صاف کنید، وزن خود را روی انگشتان پا بیاندازید، باسن را به عقب ببرید و از دستانتان به شکل اهرم استفاده کنید.
  11. باسن را ارام ارام به قدری عقب ببرید که کف پاها کاملا روی زمین قرار بگیرد.
  12. سر جلو و دست ها صاف باشد و همزمان که بدن به سمت عقب حرکت می کند، سر بین دست ها قرار بگیرد.
  13. چند ثانیه به همین شکل بمانید و دم و بازدم عمیقی انجام دهید.
  14. سپس سر را از بین دست ها بیرون اورده و همزمان وزن را روی انگشت های پا بیاندازید و کمی به سمت جلو حرکت کنید و زانو را کمی خم کنید و دست ها در همان وضعیت هر دو پاهای خود را جفت کرده و به سمت جلو بپرید و در حالتی قرار بگیرید که بالاتنه در کنار پاها قرار گرفته باشد و کف دستان در جلوی پاها قرار داشته باشد. چند ثانیه در این حالت قرار بگیرید و دم و بازدم انجام دهید.
  15. پاها همچنان صاف باشد و کمر را به ارامی کمی بالا بیاورید و دوباره کمر را خم کنید تا سر بین دستان قرار داشته باشد و خیلی اهسته بالا بیایید و در همین حال دست ها را در راستای پاها بالا بیاورید و در بالای سر خود قرار دهید و کف دست ها را به هم بچسبانید. کمی استراحت کنید و دم و بازدم انجام دهید و دوباه دست ها را در جلوی سینه به هم بچسبانید و دم و بازدم های عمیق انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه : ۵ روش افزایش قد بعد از ۲۵ سالگی بدون استفاده از دارو

حرکات و نرمش های خاصی در یوگا برای افزایش قد وجود دارد. برای اینکه از تمرینات کامل روش های افزایش قد مطلع شوید می توانید از پکیج افزایش قد سایت ایران تناسب استفاده کنید. پکیج افزایش قد تمامی موارد موثر در افزایش قد را به شما معرفی کرده و با استفاده از تمرینات مخصوص به افزایش سریع قد شما کمک می کند برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید

پکیج افزایش قد

 

به این مطلب امتیاز بدهید
در حال ارسال
نظرات کاربر
5 (1 رای)
امتیازات نظرات 0 (0 امتیاز)
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال ارسال

*

code

دکمه بازگشت به بالا
بستن